Počítačová hra od A do Z

Novinky 18. prosince 2008

18.12.2008 20:39

Zdravím,

 

tak jsem opět udělal něco dobrého pro tento web. Tentokrát jsem přidal nějaké screeny, které jsem si sám udělal a přidal nějaké recenze ale to hlavní: Hodil jsem sem Postal Babe! Na tyto kočky se doporučuji podívat, ale raději dbejte na upozornění. A ještě jsem přidal malou anketku.

Opět připomínám, že se na internetu objevují stránky, které kopírují text z nějakých jiných stránek, vlastně kradou. Já sám sice také kopíruju, ale přidávám tam jméno autora a případně i odkaz na jeho stránky! Pokud ovšem budete, třeba zrovna vy, kopírovat informace či obrázky, chci, abyste se mě nejdříve zeptali! Abych měl přehled.

Tak, to je asi pro dnešek vše. Rozchod!

 

Tauren

 

PS. Nebojte, na rubriku Zbraně se časem dostane.

© 2008-09 Všechna práva vyhrazena. This is an unofficial site computer game Postal.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode