Počítačová hra od A do Z

Ještě to tu nechcíplo!

22.02.2009 20:37

Přesně po dvou měsících Vás opět zdravím!

 

Teď by nejspíš měla následovat omluva... dobře, když na tom tak trváte... tak Já se teda omlouvám! Bohužel jsem kvůli škole a podobným důležitým věcem neměl moc času, ale nyní bude minimálně jedna aktualizace týdně. To Vám slibuju!

Poslední novinka hlásala, že možná přibude nový autor, tak bohužel ne, vyklubal se z něj pěknej debílek s obnaženou prdelí, a tak nezbývá než doufat, že příští zájemce bude lepší. Dnes by se tu mělo objevit pár novinek. Ani nevím, kde přesně (hledejte :).

Mám tu ale jiný problémek, dochází místo (!!!). Jelikož za tenhle web neplatím ani cent, mám omezené množství místa. A tak mě napadlo: Co kdybych omezil nějaké obrázky? Nebo pro ně udělal alespoň jiný, obrázkový web? No, uvidíme. Kdybyste měli nějaký nápad, napište do diskuze.

 

Zatím se mějte, amigos!

© 2008-09 Všechna práva vyhrazena. This is an unofficial site computer game Postal.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode